Avui hem participat en la 4a jornada #ClusterDay a la Sala de la Mercè de Girona, envoltats d’empreses del territori i amb un focus clar: «Créixer amb Propòsit».
- Taules rodones plenes d’experiències empresarials inspiradores.
- Reflexions sobre innovació, creixement i el paper clau de les persones en el teixit empresarial.
- Comparatives internacionals que ens recorden que tenim molt camí per recórrer.
Ens emportem noves idees, connexions i la motivació per seguir avançant en aquest viatge de creixement, sempre gaudint del camí.
Reflexió del dia:
«Una bona resposta, sempre va lligada a una bona pregunta.»
Seguim construint el futur junts!




